В Сумах проведут флеш-моб в поддержку массовой закупки троллейбусов

Сумской транспортный портал объявил о проведении флешмоба в поддержку массовой закупки троллейбусов в 2018 году для выполнения Городской целевой программы развития транспорта в рамках инициативы #плюс45траліків2018.

Акция состоится 9 ноября, в четверг, с 16:30 до 17:30 на первом этаже в здании Сумского горсовета.

Сумчан приглашают подать обращения городским властям с требованием выполнить предусмотренную целевой программой закупку электротранспорта в количестве 45 троллейбусов, что позволит значительно обновить парк коммунального предприятия и сделать перевозки в городе комфортнее и безопаснее.

«Давайте зададим себе два простых вопроса. Кто является основным пользователем общественного транспорта в Сумах? Проблема с городским общественным транспортом решится сама? Пора показать власти, что мы не молчаливое стадо, и напомнить мэру с помощью массовых обращений об утвержденной горсоветом программе закупок, по которой уже в следующем году за бюджетные средства должно быть приобретено 45 троллейбусов», — отметил один из организаторов акции Андрей Шаванов.

Предлагаемый для обращения шаблон обращения находится ниже. Его можно скопировать полностью или изменить так, как хотите. Бланки с обращениями также будут доступны на месте флешмоба. Детальнее об инициативе #плюс45траліків2018 читайте в материале «2 года упущенных возможностей: есть еще ли шанс спасти общественный транспорт города Сумы?»

Шаблон обращения. Его можно отправить на официальный адрес Сумской мэрии letter@smr.gov.ua

Сумському міському голові
Лисенку О.М.
Від _________________

поштова адреса для відповіді:__________________

Звернення щодо необхідності почати виконувати міську цільову програму закупівлі тролейбусів

Шановний Олександре Миколайовичу, метою даного звернення є необхідність негайно виправити транспортну ситуацію у місті, що склалася в наслідок абсолютного домінування транспортних засобів малої місткості на маршрутах міста, які не здатні витримувати навантаження навіть міжпікових годин, в той час як у години-пік місто перетворюється в справжнє транспорте пекло.
Відповідно до рішення Сумської міської Ради №150-МР від 24 грудня 2015 року у місті затверджена «Міська цільова (комплексна) Програма розвитку міського пасажирського транспорту м. Суми на 2016 – 2018 роки”.

Відповідно до цієї програми у місті має курсувати 113 тролейбусів для забезпечення потреб населення. Програма передбачала, що у 2016 році місто мало закупити 18 тролейбусів, у 2017 року — 21 тролейбус, у 2018 році — 10 тролейбусів.

https://docs.google.com/viewer?url=http://smr.gov.ua/images/documents/Rishennia/Sesii/2017/28-09-17/2608/Dodatki_2-5.xls&embedded=true

На даний час місто закупило 0 тролейбусів у 2016 році та 4 тролейбуси у 2017 році. Виконання міської програми за два роки складає лише 10%, оскільки придбано лише 4 тролейбуси замість 39.
У зв’язку із тим, що зараз у піковий час на лінії у Сумах відповідно до офіційних даних КП «Електроавтотранс» виходить лише 45 тролейбусів замість 113, передбачених програмою, дефіцит техніки складає не менше ніж 68 одиниць електротранспорту.
У зв’язку із цим, для необхідного виконання програми поповнення та оновлення парку електротранспорту, вимагаю підготувати проект виділення коштів на закупівлю не менш як 45 тролейбусів (18+21+10-4 = 45) для винесення його на голосування під час прийняття бюджету міста Суми на 2018 рік.

У випадку, якщо Суми будуть отримувати тролейбуси у рамках кредитної угоди із Європейським інвестиційним банком (передбачається отримання 22 тролейбусів протягом 5 років), кількість тролейбусів, що будуть купуватися на бюджетний кошт, може бути зменшена на кількість тролейбусів, що будуть поставлятися на кредитні кошти у 2018 році. Але загальна кількість нових тролейбусів, що отримає місто у 2018 році, не повинна бути менше ніж 45, що передбачено програмою.

Для зменшення дефіциту водіїв тролейбусів вимагаю негайно вжити дії щодо істотного підвищення заробітної плати водіїв та відкриття додаткових потужностей у м. Суми для навчання водіїв, оскільки існуючого на базі КП «Електроавтотранс» одного класу недостатньо, адже за 2016-2017 роки були випущені лише 9 водіїв, які у підсумку були працевлаштовані в депо.

На один тролейбус для повноцінної роботи необхідно мінімум 3 водія (робота у 2 зміни у робочі дні, робота у вихідні, підміна на час відпусток та лікарняних). Таким чином, для того, аби у Сумах замість 45 тролейбусів курсувало 113 одиниць тролейбусів, передбачених міською програмою, КП «Електроавтотранс» має вивчити 204 водія. У випадку, якщо буде збережений існуючий темп випуску 9 водіїв на рік, депо необхідно буде навчати потрібну кількість водіїв більше 20 років.
Окрім придбання тролейбусів та підготовки їх водіїв, для стабільного забезпечення потреб населення послугами електротранспорту, вимагаю підготувати проект виділення коштів на виконання робіт із ремонту та модернізації електротранспортної інфраструктури (контактної мережі, тягових підстанцій, розворотних кілець, тощо) у повному обсязі, передбаченому цільовою програмою.

У випадку нестачі коштів для проведення відповідних заходів, вимагаю внести відповідний проект змін до бюджету та зменшити закупівлю тротуарної плитки та перенести звільнені кошти на придбання тролейбусів, навчання водіїв тролейбусів, підвищення зарплати та ремонт і модернізацію контактної мережі.

Зазначу, що затримка із придбанням необхідної кількості техніки до підготовки необхідної кількості водіїв не є доцільною, оскільки з кожним роком тролейбуси коштують все дорожче, тому затримка у їх придбанні призведе до закупівлі за значно більшою ціною, аніж це можна буде зробити у 2018 році, та неефективного використання бюджетних коштів.

_ _____ 2017 р.                ________________

Поделитесь записью!

Александр Мироненко

Транспортный журналист. Изучает развитие городского транспорта с 2007 года